Klachten pagina
Bij Happy Trendz® begrijp ik dat dingen soms niet helemaal volgens plan verlopen. Daarom nodig ik je uit om eventuele klachten eerst met mij te bespreken via e-mail op info@happy-trendz.nl of via WhatsApp op 0616707695.
Als we samen geen passende oplossing kunnen vinden, kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze ook deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bij Happy Trendz® streef ik ernaar om eventuele problemen netjes op te lossen! Ik ben aangesloten bij het WebwinkelKeurmerk om jou als klant een goede indruk te geven. Door deze samenwerking worden alle recensies 100% geverifieerd.
Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel en ik doe niet aan dropshipping.
Ik zet me in voor jouw tevredenheid en streef naar een positieve winkelervaring.